^ MARI FOLLOW ^

rezeki di bulan ramadan


" Alhamdulillah" syukur padaMu ya Allah diberi peluang untuk mengandung kali ke 2..

mmg excited.sbbnya kami mmg merancang nak ada anak ke 2 dari awal tahun lagi memandangkan aqil pun dah melangkah 3 tahun. Alhamdullillah, di bulan yang penuh barakah ini, akhirnya doa kami termakbul juga. bayangkan tiap2 bulan, mesti tertunggu2.tapi tak jugak.. bulan ni , aku ingat nak buat biasa aje..taknak mengharap sangat org ckp..cuma aku rasa pelik, terdapat tanda2 yg sama masa aku mengandungkan aqil dulu.mengantuk tak kira masa, suami aku pulak muntah2 pening, emosi aku pulak tak stabil..hmmm, dlm hati ada jugak terdetik nak buat test sendiri.tp hati dup dap dup dap..takpe2 kita tunggu dulu..

bila dah melepasi tarikh sepatutnya aku period 3 hari.baru aku suspen..aku pun tunggu ari yg sesuai tuk g klinik.. nampaknya tarikh 08.08.12 tarikh sesuai kot....sebabnya tarikh ni tarikh anniversary perkahwinan kami yg ke 4..mungkin ada khbar gembira..ngeeeee.. so, pegila klinik feveret kami kat shah alam tu "klinik Nik Isahak" ..test punya test.... doktor tu kata "tahniah, nak jadi mummy ke 2" sempat lagi die ckp pada aqil.."boy dah  besar pun.dah blh dpt adik " anak aku cuma tercengang2 di situ..heheheheh..kami berdua pun sengih le ape lagi...dktor pun tyla tarikh last period..kira2 baru lagi la...just 4 weeks..

kuar aje dari klinik tu, tibe2 aku pun ckp kat suami aku... seronok tapi takuttt.. mane tak nyer, masih terbayang2 lagi kot sakitnya aku bersalin dulu..fuhh dari sepatutnya aku blh bersalin normal, terus dioperate nya..separuh badan laktu.blh nampak doktor & nurse ulangalik amik benda.siap bergegar lagi badan aku diorng nk kuarkan aqil.bila bius dah abis, nak angkat tangan pun tak blh, sakit semua cam nak terburai perut aku..tuhan aje yg tahu camne sakitnya.....huhu..tak dpt bygkan kali ni cmne pulak..aku hanya berdoa mudah2an dipermudahkan..amin.moga dimakbulkan segala doa kami tambahan pula di bulan ramadan ini..

~bersambung~







SUKA?? CLICK LIKE OK

No comments:

Post a Comment