^ MARI FOLLOW ^

berakhirnya sumpahan Awang


habis sudaaaaaaaa citer faveret aku..huhu.. mmg best..diorg sangat sweet..nampaknya awang sudah tidak malang lagi..sumpahan dari nenek nurbaya sudah berakhir.. 13 minggu aku follow citer ni..dari awek awang berhuruf A sampaila N..konon2 nak sangkut ngan O(odette) tapi tak jadi....fuhh selamat!! lega rasanya..

akhirnya die memilih Nisha.. yg si awang ni mmg suka.tp disebabkan diorang kawan baik & Nisha pulak dah ada boyfren (si zain)..so kengkawan yg lain tak merestui kononnya takut diorng terkena sumpahan nenek nurbaya. tp dah namanya soal hati..tak ke mane kan...yeayyyyyyyyyyyy AWANG DAH BEBAS DARI SUMPAHAN!!!! mmg romantik abessss kau qie..nak pengsan aku tengok!!!

yg aku sukanye masa last episod ni, nabila.lawak giler die bawak watak elly tu..errrr sengal...gelak guling2 aku kat umah...sama gak ngan qie..ntah ape2 pulak kelakar daaaaaa...mmg sempoi la diorng ber2..thumbs up la!!!!!!!

walaupun citer ni ada unsur tahyul dek sumpahan nenek nurbaya..tapi aku sangat3 la suka jalan citer ni..lagi2 watak yg dibawa semua menjadi..MENARIK TERTARIK OK!!! dah abis citer ni, bila lagi aku dpt tengok qie yg sempoi tu..sob3..:-(

~ilham
SUKA?? CLICK LIKE OK

No comments:

Post a Comment