^ MARI FOLLOW ^

FRIDAY IM IN LOVE



GO AWANG!!!!..GO AWANG!!!!!...

kerana qie, aku sanggup tak kuar umah setiap hari kamis mlm...aku akan pastikan kami dok diam2 kat umah..kalau beli mknn pun petang tadi dah siap2 dah..hahah..mmg super duper minat citer ni..citer ni start kul 8.30pm - 9.30pm @tv9..walaupun sejam, aku rasa cam sekejap aje citer tu..
ada sebab kenapa aku extreme sngt ngan citer ni...1st of all kerana mamat aneh ni la...

gosshhh...really admire with him.die sgt2 sempoi, sgt happy go lucky, yet romantic..oucch, make me touching sampai ke jantung... tngok citer tu aje hatiku berbunga2..*__*..die blh mmbwa watak kegilaa2an tapi masih ada unsur2 keromantikan walaupun umurnya dah jauh beza ngan pelakon yg lain.even ada aiman jejaka idaman malaya 1 tika dulu kerana citer 'vanilla coklat'..so aiman.time ni aku suka qie pula.. :-P...untoongla kau yunalis zarai..huhu..(mood :jeles seh) ---<--<--@


citer FRIDAY IM IN LOVE ni sebenarnya mengisahkan Awang(qie) akan jatuh cinta setiap kali hari Jumaat kepada gadis yang berbeza bermula dari huruf A berturutan hingga tak tahu la kan kerana kononnya terkena sumpahan nenek nurbaya.Nenek nurbaya ni dulu kawan baik mak si awang, tp kerana bengang ngan mak nyer, maka die membuat sumpahan "pada umur 21, anaknye akan bercinta setiap hari kamis dan berpisah setiap ari jumaat). Awang, seorang pembantu di sebuah kedai buku dan bersahabat baik dengan Ana, Nisha, Pitt, Jo dan Hansem. Ni la diorang tu..korang ni aneh2 la..>>>>>




 kerana sikap FFL (friend for life)& sikap sempoi diorang ni la aku suka gilors ngan citer ni.blh kata susah senang kengkawan diorang akan kongsi sesama walaupun waktu kerja, waktu menangis, waktu gembira dan sewaktu dengannya.bayangkan macam2 cara yg diorng cari untuk mengelakkan si awang ni bercinta setiap ari jumaat sbb taknak tgk awang kecewa setiap ari kamis(berpisah).so sweet..si awang ni pulak die blh buat muka sweet die time bercinta.hohohoho.cair sekali lagi...kira diorng ni blh dikategorikan kawan sehidup semati..betapa susah nak cari kawan camtu....aku teringin sangat nk ada kengkawan yg blh jd FLL cam citer FRIDAY IM IN LOVE ni..tp ada ker?? hmmm...

ntahlaaa...

(aku berdoa semoga akan dipertemukan)..amin

tak mo emo2, baik layan video tuk citer ni>>>>


best kan!! ok bubbyyyyeeeee....

-ilham
SUKA?? CLICK LIKE OK

No comments:

Post a Comment